Candice och Steven på dejt!

Jag brukar inte tycka om att skvallra men nu kunde jag bara inte motstå frestelse att dela med mig av några bilder. Candice Accola och Steven R. McQueen, aktörerna från The Vampire Diaries, brukar ofta ses tillsammans och helt nyligen sågs de tillsamans på Chi Chi Club i Catalina Island, Kalifornien. De två turturduvorna verkade ha det väldigt trevligt i varandra sällskap och under kvällen sjöng den söta Candice "Take Another Piece of My Heart" på kareoke. Två av Cupids pilar verkar har träffat några i Mystic Falls och jag förutspår att denna relation kommer att hålla. 

Här har ni några bilder på deras mysiga kväll tillsamans! Enjoy!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0